پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250606
۶۹بيمار کرونايي در۲۴ساعت گذشته جان باختند/ ۴۹۵ تن بستري شدند
تاریخ انتشار : 1399/11/05 09:04:12
نمایش : 1452
سخنگوي وزارت بهداشت با اشاره به اينکه در شبانه‌روز گذشته ۶۹ نفر از مبتلايان به کرونا جان باختند، گفت: با اين حساب مجموع جانباختگان اين بيماري به ۵۷ هزار و ۲۹۴ تن رسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيما سادات لاري سخنگوي وزارت بهداشت، گفت: از ديروز تا امروز ۴ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، ۶ هزار و ۲۰۷ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که ۴۹۵ نفر از آنها بستري شدند.
به گفته وي، مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به يک ميليون و ۳۶۷ هزار و ۳۲ نفر رسيد.
 
وي افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۵۷ هزار و ۲۹۴ نفر رسيد.
 
لاري ادامه داد: خوشبختانه تاکنون يک ميليون و ۱۵۸ هزار و ۴۷۵ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستان‌ها ترخيص شده اند. همچنين ۴۱۰۶ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند.
 
به گفته سخنگوي وزارت بهداشت: تا کنون ۸ ميليون و ۸۵۰ هزار و ۲۸۱ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وي افزود: بر اساس آخرين تحليل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعيت نارنجي، ۱۵۴ شهرستان در وضعيت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعيت آبي قرار دارند.
 
انتهاي پيام/

منبع: ايسنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html